Essay Basa Jawa
BBM Mundhak Ora Kudu Ditangisi
Bahan Bakar Minyak
utawa sing kerep diarani BBM saiki dadi ubarampe pirembugan warga masarakat.
Pemerintah ngundhakake rega BBM subsidi tanggal 22 Juni 2013 kepungkur, bensin
seka Rp 4.500 per liter dadi Rp 6.500 per liter, lan solar seko Rp 4.500 per
liter dadi Rp 5.500 per liter. Wiwit seka kuwi penolakan tuwuh seka
ngendi-endi, padha gencar nguduhake rasa kuciwane. Ora wong enom, wong tuwa,
wong cilik, wong menengah, lanang, wadon, padha nyuwarakake rasa kuciwa lan
emosine marang pemerintah sing dianggep tansaya nganiyaya wong menengah kebawah
kuwi. Senajan dianggep kejem, nanging pemerintah ki ya ora sakpenakke dewe.
Pemerintah ya uga wegah yen negarane tansaya mlarat, tingkat kasejahteraan
masarakat luwih mrihatinake. Nanging ya arep piye maneh, demi nylametake Indonesia
seka krisis ekonomi.
Ing bloge HMPG (Himpunan Mahasiswa
Pendididkan Geografi) UNY (Universitas Negeri Yogyakarta) disebutake yen rega
BBM subsidi sing mundhak lan kembanglambene dadi sorotan tajem para kaum
intelektual, mligine warga geografi sing mangerti yen BBM kuwi salah sijine SDA
utawa Sumber Daya Alam sing penting banget kanggo kahuripan menungsa. Pranyata
rega lenga bumi tansaya larang, dadi rak ya umum to yen rega BBM tansaya
mundhak. Miturut Rezkiana Nizaputra ing seratane sing kamuat ing Okezone
nyebutake yen BI (Bank Indonesia) yakin yen dampak positif mundhakake rega BBM
subsidi bakal dirasakake setaun utawa rong taun mengarep, ing wektu mengkono
bakal nyiptakake surplus neraca pembayaran
lan nilai tukar rupiah tansaya kuat. Rega BBM subsidi diundhakake kuwi bisa
gawe ngoyak rega ASEAN sing wis trep karo rega lenga dunia. Rega BBM ing Indonesia
kuwi isih dadi sing paling murah dibandingake negara ASEAN liyane.
Dikhawatirake yen Indonesia ora ngundhakake rega BBM, ekonomi negara bakal ora
imbang, amarga kanggo subsidi BBM, imbase marang pemerintah sabanjure. Wis
dipertimbangake mateng-mateng pemerintah ngundhakake rega BBM kanggo ngurangi
subsidi BBM sing kurang pas sasarane. Segi positife yaiku daya tuku masarakat
tambah. Ing seratane Adiatmaputra Fajar Putra sing kamuat ing Tribunnews,
disebutake yen alesan pemerintah ngundhakake rega BBM amarga wis over kuota,
penyebabe jumlah kendaraan motor sing dituku ing taun 2011 ana 800 unit pit
motor lan 900 unit mobil payu. Kuwi uga dadi penyebab rega BBM mundhak. Lha
piye maneh saiki akeh ditemoni yen wong sakomah duwe pit motor luwih saka
siji, kadang loro, telu, lan bisa luwih
saka kuwi. Durung maneh yen ditambah duwe mobil. Wis tansaya akeh jumlah
kendaraan motor sing diduweni, nambah seseke dalan, nambahi polusi uga ngurangi
jumlahe BBM sing ana. Indonesia sugih minyak bumi nanging sayange Indonesia ora
bisa ngolah dewe.
Kanggo ngatasi perkara kuwi kabeh,
dibutuhake kesadaran saben-saben uwong sing nggunakake BBM, ora kudu karo emosi
nanging ya sakora-orane rakyat gelem kompak karo pemerintah. Ngatur lan nata negara
sing wis kadung morat-marit kaya Indonesia iki ora gampang, saka bab politik,
pendhidhikan, kasejahteraan sosial, lan ekonomi wis ngalami degradasi utawa
pengurangan kuwalitas. Para wong sing sugih wae isih akeh sing tuku lan nganggo
BBM subsidi, kuwi pralambang yen ora
misakake karo wong menengah ke bawah. Pancen dibutuhake kesadaran sing luwih
kanggo wong-wong sugih mangkono kuwi. Bisa kanthi cara dianakake razia
kendaraan pribadi, maksude ana bedane warna antara BBM subsidi lan BBM non
subsidi. Utawa sing paling gampang
dilakoni pemerintah yaiku BBM dikonversi utawa diubah dadi gas, mundhake rega
BBM ora dadi masalah yen rega barang uga bisa dijaga kestabilane. Dadi para
warga masarakat aja mung njupuk dampak negatifewae, nanging uga luwih becike
mikir dampak positife.
Komentar
Posting Komentar